Μεγιστοποίηση μετατροπών – Νέα στρατηγική προσφοράς στο AdWords

Κάτι νέο υπάρχει εδώ! Η πλατφόρμα του Google AdWords μας δίνει πλέον τη δυνατότητα μίας νέας στρατηγικής προσφοράς με στόχο την μεγιστοποίηση των μετατροπών (maximize conversions).

Ο αλγόριθμος της Google λαμβάνει υπόψη του την απόδοση του λογαριασμού σας ιστορικά. Έτσι βελτιστοποιεί αυτόματα τις προσφορές για κάθε μοναδική δημοπρασία με στόχο την μεγιστοποίηση των μετατροπών χρησιμοποιώντας όλο το διαθέσιμο ημερήσιο προϋπολογισμό.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την “μεγιστοποίηση μετατροπών” (maximize cοnversions):

  1. Η καμπάνια στην οποία θα εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική προσφοράς θα πρέπει να διαχειρίζεται ανεξάρτητο προϋπολογισμό. Δεν επιτρέπεται η εφαρμογή της σε καμπάνια που έχει κοινό προϋπολογισμό με άλλες καμπάνιες.
  2. Η στρατηγική προσφοράς “μεγιστοποίηση μετατροπών” είναι πιθανό να ξοδέψει όλο το διαθέσιμο ημερήσιο προϋπολογισμό. Συνεπώς, σε καμπάνιες που δεν ξόδευαν τον ημερήσιο προϋπολογισμό, εφαρμόζοντας αυτήν την στρατηγική είναι πολύ πιθανό να  παρατηρήσετε αύξηση της δαπάνης.
  3. Μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε καμπάνιες δικτύου αναζήτησης (search campaigns).
  4. Για να μπορέσει να εφαρμοστεί θα πρέπει να έχει ρυθμιστεί η παρακολούθηση των μετατροπών (conversion tracking).

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Google στο επίσημο blog της, η αμερικάνικη εταιρία κατασκευής δαπέδων εξωτερικών χώρων Trex, χρησιμοποίησε την στρατηγική προσφοράς “μεγιστοποίηση μετατροπών” και παρατήρησε 73% αύξηση στον όγκο των μετατροπών, 59% αύξηση σε ποσοστό μετατροπών (μέσος αριθμός μετατροπών ανά κλικ σε διαφήμιση), 42% μείωση στο μέσο κόστος μετατροπής (CPA) και όλα αυτά χωρίς καμία αύξηση στην δαπάνη.

Ο τρόπος εφαρμογής της νέας στρατηγικής προσφοράς γίνεται σε επίπεδο καμπάνιας από τις ρυθμίσεις. Στην πεδίο “Αλλαγή στρατηγικής προσφοράς” υπάρχει η επιλογή “μεγιστοποίηση μετατροπών”.

Μεγιστοποίηση Μετατροπών

Ενεργοποίηση στρατηγικής “μεγιστοποίηση μετατροπών” σε επίπεδο καμπάνιας.

Στην εταιρία διάδιma έχουμε εφαρμόσει ήδη τη μεγιστοποίηση μετατροπών σε λογαριασμούς πελατών μας. Όταν το στατιστικό δείγμα της δοκιμής θα είναι ικανό, θα επανέλθουμε με πληροφορίες για τα αποτελέσματα. 
Έχετε χρησιμοποιήσει ήδη αυτήν τη νέα στρατηγική προσφοράς; Έχετε σχηματίσει άποψη; Θα ήταν χαρά μας να μοιραστείτε με εμάς τα αποτελέσματα κάνοντας ένα σχόλιο εδώ. Καλή επιτυχία!
By |2017-06-02T17:26:15+00:002 Ιούνιος, 2017|AdWords|0 Comments

About the Author:

Η ζωή μου γεμάτη φίλους, χαρά, θάλασσα και στιγμές γεμάτες συναισθήματα. Αγκαλιά και παρέα με αυτά, εμπνέομαι, δημιουργώ, ζω και συμμετέχω με κάθε μου κύτταρο σε όλα όσα αποφασίσω να ασχοληθώ! Ο κόσμος του marketing με κέρδισε από πολύ νωρίς και του digital marketing αρκετά χρόνια αργότερα. Εδώ στην οικογένεια της διάδιma ζω αυτό που πάντα οραματιζόμουν... Ανθρώπους γεμάτους ενέργεια, πάθος και αγάπη για αυτό που κάνουν! Δεν θα άλλαζα ούτε μία ημέρα από αυτό το υπέροχο ταξίδι.

Leave A Comment